Kolekcja Top Secret na wiosnę i lato 2014 przygotowana jest z myślą o ludziach nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Marka proponuje ubrania i dodatki dla osób interesujących się modą, świadomych swoich zalet, które chcą być w zgodzie z trendami, wyglądem podkreślić swoją osobowość i poczuć się atrakcyjnie. Kolekcja odpowiada na wszystkie ich potrzeby, dodaje im atrakcyjności i pewności siebie, tak w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual ,dzięki temu znajdziemy w nich cały wachlarz propozycji - od stylu bardziej formalnego po casual z większą dawką najnowszych trendów mody. Można w nich znaleźć wszystko to co jest w tej chwili na czasie, zarówno jeśli chodzi o główne trendy i inspiracje, kolorystykę, detale, tkaniny a przede wszystkim formy ubrań. Dużo jest obszernych gór, wąskich dołów jak i kobiecych form podkreślających sylwetkę i talię. Są też nowinki tego sezonu - bluzki odsłaniające brzuch, ażurowe swetry czy rozkloszowane spódnice. Marka Top Secret sesję zdjęciową do kampanii na wiosnę i lato 2014 przygotowała w plenerach słonecznej Malagi. Autorką ujęć jest jedna z najlepszych polskich fotografek mody Agata Pospieszyńska, produkcją zajęła się agencja SUMMER. Sesja jest kontynuacją budowania wizerunku nowoczesnej marki mody w oparciu o różnorodne stylizacje sylwetek kobiety i mężczyzny, pokazanych w codziennych sytuacjach życiowych. Marka Top Secret, należąca do GK REDAN powstała w 1996 roku. Jest wiodąca marką znajdującą się w modowym sektorze działalności Grupy Kapitałowej Redan. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty w roku. 2002 Obecnie Top Secret z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje w internecie oraz w sklepach stacjonarnych na terenie Polski, Rosji i Ukrainy.